Sunday, December 26, 2010

500 Blog


Segmen 500 Blog bermula... aku nak join kali ni, marilah join skali sebelum 2 petang 27/12/2010 tauuuu ... :)
Ok, apa kena buat ekkk....

1. Kenalkan diri
Aku ni merupakan ibu kepada 3 orang anak lelaki. Aku bekerja dalam bidang pendidikan dan stay di Selatan tanahair. Suka mendengar, gemar bercerita, anything happen everyday is my longlife learning experience.

2. Tujuan jadi blogger
Nak kongsi cerita tentang diri, career, anak2 dengan rakan maya. I just need somewhere to share my thought and blog is such an adorable platform. Boleh release tension kerja sekaligus dapat kawan baru. Plus, blogging ni satu dunia baru yang sangat popular dikalangan remaja dan aku rasa aku perlu memahaminya bagi membantu aku mengenali anak muda masa kini ESPECIALLY my students.

Ok, harap memenuhi syarat dan boleh join segmen ni ekkk En Bennnn....

Adiossss...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...