Wednesday, January 26, 2011

Majlis harijadi yang lupa nak cerita :)

9 Jan hari tukan birthday No 2. Macam aku pernah cerita dulu, tak berlebih2 masa menyambut hari jadi anak... meh aku share camner semenarnya majlis tu aku buat.

Birthday dia hari Ahad, tapi aku sambut hari Isnin sebab abah dia balik pagi senin tu. Tak buat pagi sebab aku kerja, balik kerja terus topping cake yang aku dah buat ahad malamnya.

Strawberi adalah mesti untuk kek coklat :)

Then, masak spagethi sendiri. Before maghrib semua dah siap.

Lepas jek maghrib, mak aku buat doa selamat sket... yang ada masa tu cumer kami sekeluarga jek. Anak aku dan anak adik aku, mak aku yang jaga jadik dioranglah yang ada masa tu.

Lepas doa selamat, kami buat majlis potong kek. Tiup lilin buat suka2... then potong kek.

Gambar kek setelah pasang lilin.... sampai kena ganti lilin baru sebab tunggu abah dia amik camera :)

Cube tengok, pakai baju tidor jek :)


Birthday boy :)

Abah dia tukang pegang kamera. Mak dia... out of the camera :)

Happy birthday Rizmal Hasry, semoga jadi anak yang soleh, membesar sebagai anak yang cergas dan cerdas. Kurang2kanlah cemburu kat adik awak tu yeaaa...

Mak sayang mal :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...