Tuesday, January 25, 2011

Tak sempat jengah segmen blog Ben Ashaari

2 hari dah lepas segmen gegar blog Ben. Soalan bonus memang takda rezeki nak singgah. Soalan 1 tak sempat nak blogwalking. Soalan 2... tak sure soalan apa...
tau2 dah ada pemenang ... huhuhu

Kenapa tak sempat? Sebab semalam aku ada kelas dari pagi sampai petang. Sempat buat entry jek... ptg balik umah... aku terus tido kepenatan :( aku rasa kaki aku macam dah kembang sebab berdiri sepanjang kelas dijalankan

Hari ni plak... aku kena settelkan makmal yang sepatutnya dah setel lama dah... ptg plak ada bengkel... balik keje... kepala aku dah sakit.

Oklah... nak gi makan panadol. Harap2 esok bolehlah aku join skali segmen gegar blog tu.... rugiiiiiii

1 comment:

Admin P@P said...

Salam.
Semoga sentiasa beroleh kejayaan dalam hidup dan karier.
Berblog sebagai pengisi masa terluang dan menambah sahabat.

TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...