Saturday, November 2, 2013

Boling dengan famili

Hari ni kami buat ad hoc plan untuk main boling ... adik beradik. Tetiba je ada yang bersuara... lepas tu sumer yang available agree... tak cerita panjang... jadikkk

Lepas maghrib, aku dan en zali terus ke Angsana. Makan dulu dekat food court sambil tunggu adik2 yang lain sampai.


4 famili, kami ambil 3 lane. 2 set game. 1 lane khusus untuk anak2 yang baling bola boling macam lontar peluru :) Yang pelik tu...boleh plak spare... strike pun ada.... ajaib sungguuuhhhh


Adik aku ni ada baby 6 bulan. Kami gilir2 pegang bila time dia baling bola. Dak kecik tu baikkk ngat. Ngantuk... tapi tahan mata... mana taknyer... mak sedara dia menjerit ... ampunnn


Adik2 ipar lelaki aku ni dah selalu main boling. Tapi, lama tak polish skill. Malam ni, diorang lah yang score ;)


En Zali main mula2 masuk longkang. Lama dia tak main game ni. Lupa dah skill. Nasib baik bila dah masuk tengah2 dia start dapat ingat balik caranyer... Dapat no 5 ... boleh tahannn :)


Seperti biasa... aku dapat telur sepanjang game sesi pertama.Nasib baik bila masuk set kedua, aku dah ok sket. Almaklumlah... ni baru kali kedua pegang bola tu kannn. Tapi cuma boleh guna bola no 7. Tangan tak bedung hihihi...


Habis game dalam pukul 10.30 malam. Angsana pun dah tutup. Terpaksa tanya orang, macamana nak keluar. Lepas tu kitorang singgah minum kat Restoran Osman, berhampiran Mydin Uda. Final chit chat... and goodbye. Till next gathering... Family bonding. Luv u all... muahssss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...