Sunday, October 19, 2014

boling dengan famili lagiii...

Malam tadi, aku sekeluarga bersama adik beradik dan keluarga mereka... main boling lagiii.... yeeee.. Last sekali masa main boling dekat Angsana tahun lepas. lama tuuuu....habis nak buat macamana... adik aku no 4 dan no 7 baru dapat baby... makanya kena tunggu diorang abis pantang dan baby besar sket... tu yang makan tahun baru nak gather lagi skali hihihi

Itu mak baby tu ok... bukan kakak... sila abaikan adik ipar aku yang comel ini... yang tak rupa mak walaupun dah ada baby hihihi. Anak adik no 7.

Yang dalam stroller tu anak adik no 4. Gambar blurr sebab tangan dah sakit baling bola boling 9 pound ok...

Punyalah penuh orang main boling kat Danga City mall ni... famili macam kami jugak. Havoc...best

Kali ni lebih ramai dari last time sebab adik aku no 7, anak kak Ngah aku dan adik bongsu aku ada join. Terus dapat no 2 dan 3 okeiii. Adik ipar aku no 5 masih mengekalkan kejuaraan chewah...


Kiranya ni kali ketiga aku pegang bola boling... oklahhh... taklah banyak sangat masuk longkang. at least 1 atau 2 pin tu jatuh gaklah...ayat cliche 😜 Tapiiii.... tetap paling last... takperrrr tengoklah lepas ni... akan ku asah bakat membaling pin boling...

No 3 tak main... lari keliling ikut suke dia... takpalah nakkkk... jangan keluar kawasan udahlerrr.

Gambar puan punyer blog yang sedang risau sebab baju nak gi keje dah tak muat... >__<

Till then... bye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...